Spørsmål og svar
Nedenfor finner du svar på våre oftest stilte spørsmål. Finner du ikke svaret du leter etter eller har spesifikke spørsmål angående bestillingen din, ta kontakt med hei@heiamini.no.
Vanlige spørsmål og svar
Hvor lang tid tar leveringen?
Vi sender pakken din samme virkedag, eventuelt påfølgende dag det er bestilt. Leveringstiden er vanligvis 1-3 virkedager, avhengig hvor i landet du bor.
Hvis du ikke har mottatt varene dine innen avtalt tid, må du først undersøke at du har oppgitt riktig informasjon. Hvis du har oppgitt riktig informasjon, må du kontakte kundeservice innen 30 virkedager etter bestillingen, slik at vi kan hjelpe deg.
Hvis du ikke har mottatt varene dine innen avtalt tid, må du først undersøke at du har oppgitt riktig informasjon. Hvis du har oppgitt riktig informasjon, må du kontakte kundeservice innen 30 virkedager etter bestillingen, slik at vi kan hjelpe deg.
Jeg har ikke fått bestillingsbekreftelse
Hvis du har bestilt varer hos oss, men ikke fått bestillingsbekreftelse, kan det skyldes at du har oppgitt feil e-postadresse. Kontakt oss på hei@heiamini.no og spør om vi har registrert en bestilling fra deg, så kan vi korrigere e-postadressen og sende bestillingsbekreftelsen din. Det kan også skyldes at bestillingen ikke har blitt registrert. Ta kontakt, så lager vi en ny bestilling slik at du unngår dobbeltbestillinger.
Hvordan gjennomfører jeg en retur?
Du registrerer returen din via e-post til hei@heiamini.no. Når vi har mottatt registreringen din, får du en e-post med instruksjoner. Returen må sendes godt emballert og i original tilstand.
Kan jeg angre kjøpet mitt?
Heiamini tilbyr 14 dagers angrerett fra mottak av bestillingen din. Produktet ditt må være i ubrutt emballasje og i uskadet stand. For den enkleste måten å returnere bestillingen på, kontakt hei@heiamini.no , vi svarer innen 24 timer.
Dessverre er det ikke mulig å returnere plakater som er personalisert og trykket på bestilling. Hvis du vil angre på en bestilling før vi har rukket å trykke den, må du ringe oss så snart som mulig på +47 94068686 eller sende e-post. Vi kan ikke garantere at vi rekker å stoppe bestillingen før den produseres. Hvis du har bestilt i helgen eller etter trykkeriets stengetid, kan du sende oss en e-post. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med plakaten din, vennligst kontakt oss, så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan.
Dessverre er det ikke mulig å returnere plakater som er personalisert og trykket på bestilling. Hvis du vil angre på en bestilling før vi har rukket å trykke den, må du ringe oss så snart som mulig på +47 94068686 eller sende e-post. Vi kan ikke garantere at vi rekker å stoppe bestillingen før den produseres. Hvis du har bestilt i helgen eller etter trykkeriets stengetid, kan du sende oss en e-post. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med plakaten din, vennligst kontakt oss, så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan.
Hvordan sporer jeg pakken min?
Du får en e-post med lenke til pakkesporing når vi sender bestillingen din. Ta også en titt i søppelpostmappen din, av og til havner e-posten der.
Har du noen spørsmål? Vennligst se gjennom våre vanlige spørsmål og svar, eller kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan!